Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 13
Pokaż wszystkie komentarzenie do końca rozumie sens Twojej wypowiedzi... Czyli co? Autor wyraźnie pisze o tym, że KLX 250S jest dualem. Nie nadaje się do ciężkiego terenu i nie sprawuje się znakomicie na "autostradowych" asfaltach (których de facto nie ma w polsce). Ja zajedziłem etz251 na terenach gdzie była kiepska i nigdy nie miałem z niej frajdy na dordze. Zawieszenie!!! i technologia wykonania eliminują ten motor w dzisiejszych czasach. Zgadzam się z sygnalizowanym w artykule problemem, że jak coś jest do wszystkiego to jest do niczego, ale zakładając obiektywizm testu, ten motor jest naprawdę fajną alternatywą. ETZ kupiłem za 1800 włożyłem drugie tyle żeby w ogóle działała i dziś widzę, że nie miało to sensu. (OK. Brak skali porównawczej) Tymczasem ten motor zdaje się rokować nadzieje na wieloletnią eksploatacje w zróżnicowanym terenie i na ulicach bez konieczności dzielenia czasu 1:1 na garaż i zabawę!
OdpowiedzBrak odpowiedzi do tego komentarza